Boende och resa verkar gå att fixa... Jag är preliminärt på. /LinuxSam
LinuxSam Medlem 25 Oktober 2012 #11 Boende och resa verkar gå att fixa... Jag är preliminärt på. /LinuxSam
GOTATH Medlem 25 Oktober 2012 #12 Kanske detta event kommer att avgöra vilket bolag i F man ska pröva första gången man flyger i F
rob74 Medlem 26 Oktober 2012 #14 Detta hade ju varit grymt kul! Men... runt den tiden provar jag champagne på 10.000 meters höjd ombord på TG, SQ och LH!!! EDIT: Glömde visst NZ... Last edited: 26 Oktober 2012
Detta hade ju varit grymt kul! Men... runt den tiden provar jag champagne på 10.000 meters höjd ombord på TG, SQ och LH!!! EDIT: Glömde visst NZ...
Bringman Medlem 26 Oktober 2012 #15 rob74 skrev: Detta hade ju varit grymt kul! Men... runt den tiden provar jag champagne på 10.000 meters höjd ombord på TG, SQ och LH!!! Klicka för att utvidga... Bra då har vi en referens till 10000 meter
rob74 skrev: Detta hade ju varit grymt kul! Men... runt den tiden provar jag champagne på 10.000 meters höjd ombord på TG, SQ och LH!!! Klicka för att utvidga... Bra då har vi en referens till 10000 meter
agehall Medlem 26 Oktober 2012 #17 Lysande Martin! Jag fyller år den 9e, så det här är ju en perfekt present till mig själv... Enda problemet är väl att jag står på en mässa i tyskland på måndag och demonstrerar redaktionella system, så jag kan ha svårt att hänga på låset till anmälningen. Last edited: 26 Oktober 2012
Lysande Martin! Jag fyller år den 9e, så det här är ju en perfekt present till mig själv... Enda problemet är väl att jag står på en mässa i tyskland på måndag och demonstrerar redaktionella system, så jag kan ha svårt att hänga på låset till anmälningen.
Stefan62 Medlem 26 Oktober 2012 #18 Fantastiskt initiativ och inget man vill missa - jag och "Johan67" tar gärna var sin plats. (Som bonus kan jag ta med och bjuda på en väl kyld flaska av den fantastiska årgången "Dom Perignon 1990" som avslutning.) Last edited: 26 Oktober 2012
Fantastiskt initiativ och inget man vill missa - jag och "Johan67" tar gärna var sin plats. (Som bonus kan jag ta med och bjuda på en väl kyld flaska av den fantastiska årgången "Dom Perignon 1990" som avslutning.)