Gamla kunskaper osv. Det var så när man hade Alitalia-guld och besökte KLMs lounger, då sades det att gick notan till Alitalia. Blev dyrt, dom konka. Vet att OMMAT skrivit på temat. Googlade nu och hittade ett par artiklar om det. Har jag fel får nån här gärna tillföra bättre källor.Jag håller med dig och det känns som det mest logiska. Mitt uttalande var baserat på vad jag hört folk säga generellt så jag har ingen källa. Var har du dina uppgifter från?
Trevligt med Illusion special Ed. Inte sett den förr. Vanliga Illusion har jag fått i ett par Senatorlounger förr. Angenämt!En korvvagn uppdukad i senatorloungen på satelliten i München!
Satt riktigt fint med en Spaten till
Visa bifogad bild 154968
Visa bifogad bild 154969
Efter korven blev det ginprovning då dom även har en ”Special edition” av Illusionist på tillfälligt besök!
Visa bifogad bild 154970Visa bifogad bild 154971
Har även rabarbertonic, inte sett tidigare!
Provar den till en klassisk Bombay senare!
Drack båda i en Senatorlounge i början på maj. Den blåa är bäst.Trevligt med Illusion special Ed. Inte sett den förr. Vanliga Illusion har jag fått i ett par Senatorlounger förr. Angenämt!
Då har jag den sämsta kvar att testa, haha. Blir nog en sväng om München Senator om ett par veckor. Får se om den finns kvar.Drack båda i en Senatorlounge i början på maj. Den blåa är bäst.
Den blåa måste ha funnits i loungerna i över ett år. Passa dig om du ska köpa den i taxfreen. Det finns ett alkoholfritt alternativ med för EUR 20:-.Då har jag den sämsta kvar att testa, haha. Blir nog en sväng om München Senator om ett par veckor. Får se om den finns kvar.
Min premiär med den blåa var på en takbar en solig eftermiddag i Berlin för en handfull år sen. Fina fisken!
Gissar den är lite på besök pga fotbolls EM i Tyskland då den har koppling till fotboll.Trevligt med Illusion special Ed. Inte sett den förr. Vanliga Illusion har jag fått i ett par Senatorlounger förr. Angenämt!