Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2024

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej från Escape lounge MSP. Halvbra matutbud men bra dryck.
IMG_6869.jpeg

Undra hur mkt SAS tjänar på att loungekostnaden läggs på LH nu när många kör på sitt Senator istället för EBG/EBD
Jag har för mig att det generellt är det utförande flygbolaget som står för notan. Dvs. flyger man SAS betalar de inträdet oavsett vilket kort man använder för att komma in. Men jag kan ha fel.

Jag har för mig att det generellt är det utförande flygbolaget som står för notan. Dvs. flyger man SAS betalar de inträdet oavsett vilket kort man använder för att komma in. Men jag kan ha fel.
Om du flyger SAS Go som senator och besöker SAS *A Gold lounge så går notan till bonusprogrammet M&M och inte till SAS. Möjligtvis att det är oklart om du flyger Plus, vart nota går då.

Om du flyger SAS Go som senator och besöker SAS *A Gold lounge så går notan till bonusprogrammet M&M och inte till SAS. Möjligtvis att det är oklart om du flyger Plus, vart nota går då.
Jag håller med dig och det känns som det mest logiska. Mitt uttalande var baserat på vad jag hört folk säga generellt så jag har ingen källa. Var har du dina uppgifter från?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen