Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då har jag äntligen hittat en Star Alliance Gold lounge som kan nå upp till One World Emerald loungerna som BAs Galleries First. Då jag har ca 3t mellan möten och nästa flight i Zurich valde jag ta muuuuuuuuuuu-tåget till E för att äntligen besöka den nya Senatorloungen här ute.

Nu sitter jag med en Old Fashioned i Whiskeybaren. Jag röstar för en BC-resa hit. Jag har "bara" ;) varit i First Class Loungen härute..
Jag har 2 timmar i Zürich nästa vecka.
Är det tillräckligt med tid för ett besök?
Ankommer från Frankfurt och ska till Göteborg.

"Arrival lounge" på Crown Plaza vid Changi, väntar på att mitt rum blir klart så jag kan dumpa väskorna innan det blir riktig lounge.
Bjuds på soft drinks medan man väntar.

Crown Plaza på Changi är riktigt nice, var där för 3 dagar sedan....
Jo jag vet var här för typ 10 år sedan och de hade kvar min info. Har ju dock flyttat sedan dess så adressen fick uppdateras. Konstigt att de inte tog uppgifterna från min IHG Profil istället.

Roliga var dock att IC Ambassador (IC är IHG:s flaggskepp) inte gav tillräckligt hög status för att få champagne i baren, drinkbiljetten vi fick som Ambassador räckte dock till husets vin... IHG platina, då fick man champagne...

Roliga var dock att IC Ambassador (IC är IHG:s flaggskepp) inte gav tillräckligt hög status för att få champagne i baren, drinkbiljetten vi fick som Ambassador räckte dock till husets vin... IHG platina, då fick man champagne...
emoji6.png
Ambassador betyder inget på Crown Plaza, det är bara på Intercontinental som den statusen spelar roll.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen