toer00
Medlem
Ambassador betyder inget på Crown Plaza, det är bara på Intercontinental som den statusen spelar roll.
Förstod nästa det...
Därav kostade jag på mig ett Club rum...
Ambassador betyder inget på Crown Plaza, det är bara på Intercontinental som den statusen spelar roll.
Mission accomplished!
Känner mig dock som en noob, virrat runt halva Changi Airport känns det som för att hitta hit. Ska flyga från T2 så det var där jag checkade in, blev dock varse att Private Room ligger i T3 så bara att ta sig hit...
Visa bifogad bild 62852
Har precis ankommit Jakarta och sitter i någon lounge här just nu. Har lite drygt 4h till nästa flight som tar mig tillbaka till Singapore.Och då åker du SQ First..var?
Resa för SIngapore AIrlines First skull...Resande för flygresans skull...
Inget längre uppehåll på vägen...?
Dags för sista flighten på en vecka. Sitter i Business delen av silverkris loungen på Changi T2. Man fick inte komma in i guld loungen, den var enbart för resenärer i ekonomi med guldkort?!
Denna lounge är absolut inget speciellt, finns en hel del dryck och starkare sådana om önskas, maten är dock inget speciellt och var väldigt fullt när jag kom hit tidigare. Inget ställe man behöver stanna mer tid än nödvändigt i enligt mig.Du sitter i den bättre delen =) Singapore Airlines behandlar guldloungerna styvmoderligt