Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
God förmiddag från SAS Gold på Arlanda. Inväntar Swiss LX1249 till Zurich.

Galet mycket folk ute i incheckningen

Då har jag äntligen hittat en Star Alliance Gold lounge som kan nå upp till One World Emerald loungerna som BAs Galleries First. Då jag har ca 3t mellan möten och nästa flight i Zurich valde jag ta muuuuuuuuuuu-tåget till E för att äntligen besöka den nya Senatorloungen här ute.

Nu sitter jag med en Old Fashioned i Whiskeybaren. Jag röstar för en BC-resa hit. Jag har "bara" ;) varit i First Class Loungen härute..

Då har jag äntligen hittat en Star Alliance Gold lounge som kan nå upp till One World Emerald loungerna som BAs Galleries First. Då jag har ca 3t mellan möten och nästa flight i Zurich valde jag ta muuuuuuuuuuu-tåget till E för att äntligen besöka den nya Senatorloungen här ute.

Nu sitter jag med en Old Fashioned i Whiskeybaren. Jag röstar för en BC-resa hit. Jag har "bara" ;) varit i First Class Loungen härute..
Bra idé. Lurade dit min kompis @Holmgren, han vart mycket positivt överraskad . Har inte varit där själv ännu, men det står på listan

Bra idé. Lurade dit min kompis @Holmgren, han vart mycket positivt överraskad . Har inte varit där själv ännu, men det står på listan

Knäpptyst härute mellan varven:
1. Old Fashioned
2. Negroni
3. En kille som precis fixade två små biffar till mig, medium rare

Ok, nu en timma sent till Barca där min sambo väntar..... men.... ;)

Det bästa med loungen är ju att man kan gå ut och titta på allt som händer på flygplatsen. En resa hit borde med andra ord göras på sommaren. Några av oss kommer i alla fall att passera i samband med den årliga Barcelona resan.

är det det bästa med loungen? Då har vi helt olika prioriteringar ;)
Ja, för allt man kan äta/dricka kan man ta med sig ut om man önskar. Dricker hellre något gott utomhus med utsikt på start/landning än sitter inne i baren. Det är i vilket fall en grymt bra lounge som utklassar mycket av det som benämns som första klass lounge inom Star alliance.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen