Jag tyckte dock silver top var den bästaCuvée Louise 2004, alla dagar i veckan av dessa tre.
Bra idé. Lurade dit min kompis @Holmgren, han vart mycket positivt överraskad . Har inte varit där själv ännu, men det står på listanDå har jag äntligen hittat en Star Alliance Gold lounge som kan nå upp till One World Emerald loungerna som BAs Galleries First. Då jag har ca 3t mellan möten och nästa flight i Zurich valde jag ta muuuuuuuuuuu-tåget till E för att äntligen besöka den nya Senatorloungen här ute.
Nu sitter jag med en Old Fashioned i Whiskeybaren. Jag röstar för en BC-resa hit. Jag har "bara"varit i First Class Loungen härute..
Bra idé. Lurade dit min kompis @Holmgren, han vart mycket positivt överraskad . Har inte varit där själv ännu, men det står på listan
Det bästa med loungen är ju att man kan gå ut och titta på allt som händer på flygplatsen. En resa hit borde med andra ord göras på sommaren. Några av oss kommer i alla fall att passera i samband med den årliga Barcelona resan.Då har jag äntligen hittat en Star Alliance Gold lounge som kan nå upp till One World Emerald loungerna som BAs Galleries First. Då jag har ca 3t mellan möten och nästa flight i Zurich valde jag ta muuuuuuuuuuu-tåget till E för att äntligen besöka den nya Senatorloungen här ute.
Nu sitter jag med en Old Fashioned i Whiskeybaren. Jag röstar för en BC-resa hit. Jag har "bara"varit i First Class Loungen härute..
Det bästa med loungen är ju att man kan gå ut och titta på allt som händer på flygplatsen. En resa hit borde med andra ord göras på sommaren. Några av oss kommer i alla fall att passera i samband med den årliga Barcelona resan.
Ja, för allt man kan äta/dricka kan man ta med sig ut om man önskar. Dricker hellre något gott utomhus med utsikt på start/landning än sitter inne i baren. Det är i vilket fall en grymt bra lounge som utklassar mycket av det som benämns som första klass lounge inom Star alliance.är det det bästa med loungen? Då har vi helt olika prioriteringar![]()