Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sala Galdos VIP på Las Palmas, den lounge som SAS hade förut, nu får man utnyttja Diners, vet inte hur många besök jag fick ihop ifjol,vart kollar man det?
SK 1820 och plats 1D är som väntar
Utbudet av föda är magert i dubbel bemärkelse, men det skadar inte att få det ibland!
IMG_0948.JPG

Sala Galdos VIP på Las Palmas, den lounge som SAS hade förut, nu får man utnyttja Diners, vet inte hur många besök jag fick ihop ifjol,vart kollar man det?
SK 1820 och plats 1D är som väntar
Utbudet av föda är magert i dubbel bemärkelse, men det skadar inte att få det ibland!
Visa bifogad bild 62097
Tidigare stod det på fakturorna, men om jag inte missminner mig gör det inte det längre på de svenska Dinersfakturorna. De danska har det fortfarande eller hur @Agö ? Du kan iaf ringa Diners/SEB för att få reda på hur många gratisbesök du har @011430121

SAS Gold på Oslo. Inväntar SK492 till Arlanda. Hemma hela 56t innan avresa till Toronto.

Maten i loungen idag är inte helt synkat..

När jag skulle in i Senatorloungen på HAM idag räckte det inte att scanna boardingkortet, de ville även se det fysiska kortet. Gällde alla. När jag frågade varför sa de att det var order uppifrån. Undrar vad som kan ha föranlett detta?

När vi flög hem från Hong Kong i söndags så besökte vi Silverkrisloungen innan avgång. För mig räckte det att scanna boardingkortet, men för @aruba1 med sällskap som kom direkt efter mig så ville de se hans Eurobonuskort.

När vi flög hem från Hong Kong i söndags så besökte vi Silverkrisloungen innan avgång. För mig räckte det att scanna boardingkortet, men för @aruba1 med sällskap som kom direkt efter mig så ville de se hans Eurobonuskort.

Ok. Jag sitter i skrivande stund i Senatorloungen på HAM. Inget kort behövde visas upp idag. Misstänker att det var någon typ av stickprovskontroll förra gången...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen