Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok. Jag sitter i skrivande stund i Senatorloungen på HAM. Inget kort behövde visas upp idag. Misstänker att det var någon typ av stickprovskontroll förra gången...
Ja, det var vår konklusion också, dvs. slumpmässig kontroll. Det räckte att visa upp MasterCard (SAS) kortet.

Våfflor i SAS Gold Oslo.
IMG_5311.JPG

Miniträff i The Loft på BRU när jag träffade @Flood tidigare ikväll, mycket trevligt.

Nu sitter jag i SAS Gold lounge på Kastrup i väntan på dammsugaren till Göteborg.

The Wing HKG, redan varit i the Bridge. Nästa stopp the Cabin och sen vidare till the Pier. Champagne är gott.
Väntar på CX751 till BKK. Första gången med CX och första gången med A350 (om allt stämmer).

God kväll från SAS Gold Lounge Arlanda. På väg till Köpenhamn.

Pratade länge med personalen här om den omtalade Businessclass.se roll-up'en men de såg ut som frågetecken. De tyckte dock att det var en bra idé och bad oss skicka in förslaget till SAS.

Med risk för att jag frågade om ovanstående i fel lounge.

God kväll från SAS Gold Lounge Arlanda. På väg till Köpenhamn.

Pratade länge med personalen här om den omtalade Businessclass.se roll-up'en men de såg ut som frågetecken. De tyckte dock att det var en bra idé och bad oss skicka in förslaget till SAS.

Med risk för att jag frågade om ovanstående i fel lounge.
Om du visar bilden på den kanske de komemr ihåg. De orangea taggarna borde de ha minnen av, när jag använde duscharna för ett år sedan var det en sådan som satt på nyckeln i alla fall.

Om du visar bilden på den kanske de komemr ihåg. De orangea taggarna borde de ha minnen av, när jag använde duscharna för ett år sedan var det en sådan som satt på nyckeln i alla fall.
Det var just det jag gjorde (visade tag och bild) men han hade aldrig sett det. Jobbat i 3 år så vet inte när de isåfall försvann? Ska reka i Köpenhamn imorgon också.

Det var just det jag gjorde (visade tag och bild) men han hade aldrig sett det. Jobbat i 3 år så vet inte när de isåfall försvann? Ska reka i Köpenhamn imorgon också.
Hmm, det kanske är typ 2-3 år sedan de försvann i Stockholm, kommer inte ihåg när loungen byggdes om men det är väl åtminstone 2 år sedan nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen