Den fanns där förra söndagen när jag var där.Nu såg jag vart det var och nej, det är inte kvar. De tog bort det när de bytte alla möbler. Pratade med personalen som kanske kunde skaka fram ett nytt hörn precis till höger innanför grindarna men det får väl någon officiell BC person styra upp vidare.![]()
Kanske inte blir den bästa resan men förhoppningsvis en story att berätta framöver. Hoppas det löser sig så bra som möjligt.Hälsningar från Oryx-loungen här i Doha!
Försöker fortfarande att ta oss till Hong Kong... i nuläget ser det ut som jag och brorsan får cirka 14h på plats innan hemresa måndag morgon![]()
Kanske inte blir den bästa resan men förhoppningsvis en story att berätta framöver. Hoppas det löser sig så bra som möjligt.
När bytte de ut möblerna? Den var där för 1,5 veckor sedan nämligen.Nu såg jag vart det var och nej, det är inte kvar. De tog bort det när de bytte alla möbler. Pratade med personalen som kanske kunde skaka fram ett nytt hörn precis till höger innanför grindarna men det får väl någon officiell BC person styra upp vidare.![]()
Har inte varit där på länge så vet inte men tjejen som jobbade där sa att det var länge sedan (definitionsfråga i guess).När bytte de ut möblerna? Den var där för 1,5 veckor sedan nämligen.