Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gamla air Canada loungen i Montreal var absolut inte dålig, men den uppdaterade är riktigt bra. Fortfarande trevlig utsikt, riktig var och en kock som lagar till något att mumsa på under den dryga timmen tills det blir Swiss business tillbaka till Europa.

9d42f28daaa426658499ce575837ed8c.jpg
Om du tycker om GT, beställ en GT med gurka i och se om dom levererar. Personalen i Montreal hade aldrig hört talas om det men skulle genast lägga till den på menyn. :)

• Gilla
Reactions: Gus
Sitter i Galleries south, Heathrow T5. Galet mycket folk, som typ alltid. Varmt så man tror man ska tuppa av nästan. Vart kommer alla människor ifrån?? ;) Själv väntar jag på BA 782 till Stockholm. Men det är ju några timmar kvar tills dess.

• Gilla
Reactions: Gus
Snabb första frukost i sas gold Arlanda T5. Tre köer som släppte på till fasttrack idag, mycket folk. Men faktiskt inte total kaos i loungen.

Det är kräftgång i upplevelserna just nu. Swiss longhaul business, följt av sas plus Europa, och nu bussen till Köpenhamn. Man kanske skulle boka om hemresan till Norwegian för att hålla trenden igång...

Guldloungen på Kastrup. Ganska mycket folk och laxen. Vet inte vad som är värst. Däremot tycker jag faktiskt tomatsoppan är ok. Väntar på sk505 som skall ta mig till London.

Det är lugnt i guldloungen på CPH idag. På menyn finns det lax, hamburgare o bacon mm. Sparar mig till god tysk mat ikväll i Stuttgart.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen