Al Mourjan
trekker Medlem 26 Januari 2017 #142 God morgon från Aurora terminal 2 på arlanda. Väldigt lugnt här, väntar på ba777 som skall ta mig till lhr.
God morgon från Aurora terminal 2 på arlanda. Väldigt lugnt här, väntar på ba777 som skall ta mig till lhr.
Olle A Medlem 26 Januari 2017 #143 Pagstop lounge Manila terminal 1. Inte mycket att skriva hem om men Turkish Airlines bjuder på pasta och snittar i väntan på flighten till Istanbul.
Pagstop lounge Manila terminal 1. Inte mycket att skriva hem om men Turkish Airlines bjuder på pasta och snittar i väntan på flighten till Istanbul.
telelina Medlem 26 Januari 2017 #145 Hej från SAS gold ARN. Väldigt lång kö i fast track idag, förbi där bandet till ingången börjar!
Agö Medlem 26 Januari 2017 #146 En av de där kvällarna i SAS-loungerna på Kastrup. Groteskt med folk i guldloungen så gick ned en våning.
En av de där kvällarna i SAS-loungerna på Kastrup. Groteskt med folk i guldloungen så gick ned en våning.
bnr Medlem 26 Januari 2017 #148 blobloblo skrev: Hej från al mourjan! Klicka för att utvidga... Hej! Kröka på! Driv ner några glas bubbel för mig med!
blobloblo skrev: Hej från al mourjan! Klicka för att utvidga... Hej! Kröka på! Driv ner några glas bubbel för mig med!
blobloblo Medlem 26 Januari 2017 #149 bnr skrev: Hej! Kröka på! Driv ner några glas bubbel för mig med! Klicka för att utvidga... Det har jag gjort sedan 0920 imorse! Slår dig en tanke under nästa glas
bnr skrev: Hej! Kröka på! Driv ner några glas bubbel för mig med! Klicka för att utvidga... Det har jag gjort sedan 0920 imorse! Slår dig en tanke under nästa glas
011430121 Medlem 27 Januari 2017 #150 ARN T5 SAS Guldlounge, dagens första flygning med LH809 till FRA plats 1D vad mer kan begära?