agehall
Medlem
Det är väl för att se till att alla ska vilja lämna landet så fort som möjligt...Heppåre från SAS lounge Chicago. Här serveras det bland annat stenhårda frallor!
Det är väl för att se till att alla ska vilja lämna landet så fort som möjligt...Heppåre från SAS lounge Chicago. Här serveras det bland annat stenhårda frallor!
Gud va gottHeppåre från SAS lounge Chicago. Här serveras det bland annat stenhårda frallor!
Heppåre från SAS lounge Chicago. Här serveras det bland annat stenhårda frallor!
Ser bra ut, var där i somras och tyckte loungen var trevlig, 4 öl på tapp hade de så det hoppas jag att de inte tagit bort.UA inrikeslounge på ATL, enligt personalen är den nyinvigd jag väntar på att åka me UA3672 till ORD
Loungen är ljus, utsikt mot plattan och ett hyfsat utbud där man kan göra sin egen sallad och trevlig personal.
Öl och vin men ingen starksprit till de som använder det.
Visa bifogad bild 60852
3 röd, 3 via viner varav en mousserande
Visa bifogad bild 60853
Många sortes bröd att välja på
Visa bifogad bild 60855
Mixa sin egen sallad, slog mig varför inför SAS en salladsbar på ARN T4 loungen
Visa bifogad bild 60856
Vanliga ost utbudet.
Visa bifogad bild 60857
Blev en god sallad.
Tack CAF i Atlanta det syns att ni lobbat hårt!
Nog nyttigare med sallad, än de bilder jag sett från LH First med panerade flottiga utbankade köttstycken och allt som glufsas där, är inte ett dugg avensjuk på att inte ha varit där.
Visa bifogad bild 60858
Även en krabbsoppa finns att avnjuta
Oj, jag räknade till 3 stycken.Ser bra ut, var där i somras och tyckte loungen var trevlig, 4 öl på tapp hade de så det hoppas jag att de inte tagit bort.
Mitt ölminne sviker mig...Oj, jag räknade till 3 stycken.