Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och tar det lugnt i Galleries First på Heathrow just nu i väntan på att åka hem om 3h. 20170129_102000.jpg

UA inrikeslounge på ATL, enligt personalen är den nyinvigd jag väntar på att åka me UA3672 till ORD
Loungen är ljus, utsikt mot plattan och ett hyfsat utbud där man kan göra sin egen sallad och trevlig personal.
Öl och vin men ingen starksprit till de som använder det.
IMG_0898.JPG
3 röd, 3 via viner varav en mousserande

IMG_0899.JPG
Många sortes bröd att välja på

IMG_0900.JPG
Mixa sin egen sallad, slog mig varför inför SAS en salladsbar på ARN T4 loungen

IMG_0901.JPG
Vanliga ost utbudet.

IMG_0902.JPG
Blev en god sallad.
Tack CAF i Atlanta det syns att ni lobbat hårt!
Nog nyttigare med sallad, än de bilder jag sett från LH First med panerade flottiga utbankade köttstycken och allt som glufsas där, är inte ett dugg avensjuk på att inte ha varit där.

IMG_0903.JPG
Även en krabbsoppa finns att avnjuta

UA inrikeslounge på ATL, enligt personalen är den nyinvigd jag väntar på att åka me UA3672 till ORD
Loungen är ljus, utsikt mot plattan och ett hyfsat utbud där man kan göra sin egen sallad och trevlig personal.
Öl och vin men ingen starksprit till de som använder det.
Visa bifogad bild 60852
3 röd, 3 via viner varav en mousserande

Visa bifogad bild 60853
Många sortes bröd att välja på

Visa bifogad bild 60855
Mixa sin egen sallad, slog mig varför inför SAS en salladsbar på ARN T4 loungen

Visa bifogad bild 60856
Vanliga ost utbudet.

Visa bifogad bild 60857
Blev en god sallad.
Tack CAF i Atlanta det syns att ni lobbat hårt!
Nog nyttigare med sallad, än de bilder jag sett från LH First med panerade flottiga utbankade köttstycken och allt som glufsas där, är inte ett dugg avensjuk på att inte ha varit där.

Visa bifogad bild 60858
Även en krabbsoppa finns att avnjuta
Ser bra ut, var där i somras och tyckte loungen var trevlig, 4 öl på tapp hade de så det hoppas jag att de inte tagit bort.

SAS lounge på EWR var faktiskt överraskande bra. Gillade personligen utbudet de hade vid middagstid bättre än motsvarande på ARN Guld T5. Också någorlunda OK storlek (jämfört med SAS-loungen på ORD).

Lufthansa Senator-loungen mittemot, liten till storleken, men väldigt bra mat de två gånger jag varit där. Också trevligt att de har en avdelning med "riktiga" matbord att kunna sitta vid. Och inte enbart fåtöljer/små bänk-möbler som många andra mindre lounger prioriterar.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen