Hade det inte varit för att jag inte testat nya C så....eller kanske inte ;-)flapps skrev:Haha jo vi sitter o halvsover då jag jobbade inatt. Frun dricker bubbel och jag kaffe ...Men vi kan byta plats på flyget. Vi är inte svåra alls med såntKlicka för att utvidga...
Sitter här på Galleries Club T5 LHR och väntar på avgång med BA181 mot New York, fick plats 64A på övervåningen så är nöjd. Dom erbjöd uppgradering till First class för 749 GBP..... No more words to say.011430121 skrev:SAS ARN T5 Guldloungen, Varmkorv,lax, pastasallad, färskost samt hårdost tror att det är lagrad herrgård samt grönsallad serveras idag, gillar laxen, men tyvärr har de slutat med Guld Tuborg på flaska, det serveras numera Pripps Export från fat.Knöka fullt med folk här idag.Fantastisk vacker solnedgång över bana 1.Är på väg till OSL!Klicka för att utvidga...
simon_says91 skrev:Sitter här på Galleries Club T5 LHR och väntar på avgång med BA181 mot New York, fick plats 64A på övervåningen så är nöjd. Dom erbjöd uppgradering till First class för 749 GBP..... No more words to say.Klicka för att utvidga...
Hann inte till loungen. Lite surt, eftersom det tydligen satt en bekant där.rob74 skrev:På ARN T4 nu och ska vidare till Göteborg kl 16:20. En dryg veckas symposium väntar...Vrålhungern tog över, så det blir en O'Leary's-burgare.Får se om det blir en liten sväng till loungen innan avgång.Klicka för att utvidga...
Just på Nairobi flygplats tyckte jag att det var skillnad att vara i loungen (med AC) eller i allmänna väntesalen (utan AC).ARNBER skrev:Hälsningar från Aspire lounge på Nairobis flygplats. Otroligt bra utbud av mat och dryck. (däremot är flygplatsen riktig sliten)Visa bifogad bild 42829Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Just på Nairobi flygplats tyckte jag att det var skillnad att vara i loungen (med AC) eller i allmänna väntesalen (utan AC).Klicka för att utvidga...