Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast det är väl inget egentligt krav på LHR T3? På T5 är det ju inte det iaf, men jag är osäker på hur det är på T3.
Under forra aret bytte jag fran T5 till T3 nastan varje vecka och det var alltid visa BP coh fa det scannat i sakerhetskontrollen vid transit. Att forsoka scanna sjalv gick inte for sig utan de slet ur telefonen ur handerna. Pa T5 vid transit fran T3 var det ocksa alltid scanna, men det kanske ar annorlunda om man inte ska vidare inrikes i UK?

På T5 scannar man ju vid passkontrollen, dvs innan man åker upp för rulltrappan. Scanningen uppe vid säkerhetskontrollen är jag ganska säker på inte är ett krav.

På T5 scannar man ju vid passkontrollen, dvs innan man åker upp för rulltrappan. Scanningen uppe vid säkerhetskontrollen är jag ganska säker på inte är ett krav.
Det stammer, men man maste scanna just innan rulltrappan - och ofta far man inte scanna sjalv. Dock ar jag osaker pa varfor vi diskuterar just detta da de borjade med att nagon pastod att man kunde ha BP i fickan eller vaskan.

SAS Gold ARN T5. Hyfsat mycket folk men inte trångt. Lite jobb, BC-koll, rökt lax o pastasallad samt rätt ok vitt vin som start på en jobbresa jorden runt. Rätt gott om tid innan boarding mot HKG.

SAS Gold ARN T5. Hyfsat mycket folk men inte trångt. Lite jobb, BC-koll, rökt lax o pastasallad samt rätt ok vitt vin som start på en jobbresa jorden runt. Rätt gott om tid innan boarding mot HKG.
Tycker du vi tar stor plats ? Laxen var ingen höjdare Kärran verkar vara fetfull så ingen poänguppgrade på oss så vi får nöja oss med plus..

Tycker du vi tar stor plats ? Laxen var ingen höjdare Kärran verkar vara fetfull så ingen poänguppgrade på oss så vi får nöja oss med plus..
:) Du tar säkert ingen plats utan sitter i ett hörn och är lugn och städad...Såg också att det verkar vara en riktigt maxfull kärra. Tur att man bokade C från början :p Kanske nedlåter mig till att glänta på gardinen och kika vad det är för konstiga figurer som sitter där bak...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen