Hur skiljer sig loungerna för Non-Schengen och Schengen (The Loft?) åt på BRU?Hälsningar från Brussels Airlines Business lounge Non-schengen på väg till Nairobi
Alternativt kan man lägga telefonen i jackan/väskan så behöver ingen annan än du röra den.Jag slutade med elektroniska boardingkort efter att jag nastan forlorat min telefon pga en slapphant sakethetskontrollant pa LHR T3 transit som nastan tappade telefonen i golvet. Och det var inte enda gangen under de ca 3 ggr jag anvande elektorniskt BP.
Och hur hjalper det nar man gor en transit pa T3 och sakerhetsvakten kraver att inte bara fa se BP men ocksa scanna det?Alternativt kan man lägga telefonen i jackan/väskan så behöver ingen annan än du röra den.
Jag upptackte ocksa detta I Mandags, om de fortfarande inte har det lar det ju vara permanent. Ett steg framat, tva tillbaka......edit: Vadsjutton! Ingen Ramlösa i loungen. Någon jävla automat med kolsyrat vatten - hoppas att detta inte är en permanent lösning, men ser ju ut så.
Och hur hjalper det nar man gor en transit pa T3 och sakerhetsvakten kraver att inte bara fa se BP men ocksa scanna det?