Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha jo vi sitter o halvsover då jag jobbade inatt. Frun dricker bubbel och jag kaffe ...Men vi kan byta plats på flyget. Vi är inte svåra alls med sånt

Fick vända vid blåbandet på flyget ARN-GOT nu då det var dags att byta till vinterdäck på planet... Sitter i en överfull Lounge på T4. Ska försöka knö mig fram och se om det finns något ätbart. Däckbyte beräknas ta 50 minuter. Får se om vi hinner före efterföljande avgång till GOT ;)

SAS ARN T5 Guldloungen, Varmkorv,lax, pastasallad, färskost samt hårdost tror att det är lagrad herrgård samt grönsallad serveras idag, gillar laxen, men tyvärr har de slutat med Guld Tuborg på flaska, det serveras numera Pripps Export från fat.
Knöka fullt med folk här idag.
Fantastisk vacker solnedgång över bana 1.
Är på väg till OSL!

SAS ARN T5 Guldloungen, Varmkorv,lax, pastasallad, färskost samt hårdost tror att det är lagrad herrgård samt grönsallad serveras idag, gillar laxen, men tyvärr har de slutat med Guld Tuborg på flaska, det serveras numera Pripps Export från fat.
Knöka fullt med folk här idag.
Fantastisk vacker solnedgång över bana 1.
Är på väg till OSL!
Sitter här på Galleries Club T5 LHR och väntar på avgång med BA181 mot New York, fick plats 64A på övervåningen så är nöjd. Dom erbjöd uppgradering till First class för 749 GBP..... No more words to say.

Senator Lounge ZRH. Mycket folk när vi kom, lättar lite nu. Spenatpasta o vitt vin. Väntar pa LX i C till BCN. GOT-ZRH i C med LX var första gangen med LX som EJ gardinen drogs för, ej heller vatten flaska o towels som alltid erbjuds i C med LX. Maten o dricka helt ok.

OSL lounge väntar på BA 761 till LHR, mycket lugnt här vi är 3 personer i loungen.
2011-06-11 förändrades mitt reseliv, (blev medlem på BC) skulle någon innan sagt att jag skulle ha flyga SAS till OSL för att sedan flyga BA till LHR och vidare till NYC för ett felaktigt lågt pris i C kabinen den personen skulle jag då inte kallat normal!
Nu har några av dessa personer blivit mina vänner, och jag tycker att de är super intelligenta, och glad att få SMS när sådana här priser dyker upp, det är vad jag kallar verkliga vänner! Man blir några tiotusentals kronor fattigare vid varje kontakt med BC vännerna, men det är väl därför dom är BC vänner.
Det blev inte bara en bokning utan tre stycken för att få behålla mitt BA guld. Även SFO och SEA kommer få nöjet att gästa mig under våren. Var på väg att göra en fjärde bokning med en BC vän, men då grep någon nitisk BA tjänsteman in och tog bort erbjudandena från boknings möjligheterna.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen