Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skål från Club lounge på IC i Dubai. Ikväll bär det hem med Austrian. Ska bli kul att testa deras nya businesskabin.

image.jpg

image.jpg

Hälsning från Senatorloungen vid C26 på DXB. Faktiskt första gången jag är här och troligtvis sista. Av de två dåliga *A-loungerna så är ju denna för liten. Knökfullt deluxe. Mer mat att välja på i andra också. Ska med OS840 till VIE om ett par timmar. Har erbjudit mig att bli nedgraderad mot 750€ i caash. Blev garanterad ledigt säte bredvid också, så jag tyckte det var en bra deal. :)

Hälsning från Senatorloungen vid C26 på DXB. Faktiskt första gången jag är här och troligtvis sista. Av de två dåliga *A-loungerna så är ju denna för liten. Knökfullt deluxe. Mer mat att välja på i andra också. Ska med OS840 till VIE om ett par timmar. Har erbjudit mig att bli nedgraderad mot 750€ i caash. Blev garanterad ledigt säte bredvid också, så jag tyckte det var en bra deal. :)

OT, men hur menar du med nedgraderingen? De måste ha frågat dig först antar jag och inte tvärtom o_O

Jag blev tillfrågad. De har 37 bokade på 36 platser i C. Jag får reda på i gaten om det blir en frivillig nedgradering eller inte. Om det blir får jag längst fram aisle med ledigt mittsäte sa dem.

Befriande lugnt i loungen på OSL i dag. Bra frukostutbud med bl.a. gröt, smoothie/shots osv.
Däremot var det mer eller mindre tomt i tidningshyllorna. Ca 18 av +20 fack tomma. Pratade med betjäningen som sa att alla tidningar försvinner fort nu när man inte får vid gate. De fyllde på de 3-4 vanligaste lokala varianterna efter att jag sa till, men i övrigt tomt. Detta problemet kan ju inte komma som en överraskning för SAS...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen