Sorry, ARN-FRA-DXB. Först en A320, nu en 747.Borde vara obligatoriskt i den här tråden att skriva vart man kommer från, vart man ska åka samt flygplanstyp som används!![]()
En helt ovetenskaplig jämförelse säger nog att BA vinner. Vid take-off var det otroligt tyst men nu på cruising höjd så låter det nästan som vanligt tycker jag. Dock är ju 1A helt klart bättre på denna 747-400 än "samma" plats (3A) på deras A340(?) som jag flög senast. Det är mer plats helt enkelt. Det är deras nya businesskabin iaf. Tycker dock att det är otroligt störigt att man kommer åt stolkontrollen hela tiden så fort man lägger ner armen. Åh dessa I-landsproblem. Fattas bara att det bara finns 500-lappar i bankomaten på DXB...Ska bli kul att jämföra ljudnivån med BA längst fram i nosen som är surrealistiskt tyst.![]()
Den ATM jeg fik fat i havde kun guldbarerEn helt ovetenskaplig jämförelse säger nog att BA vinner. Vid take-off var det otroligt tyst men nu på cruising höjd så låter det nästan som vanligt tycker jag. Dock är ju 1A helt klart bättre på denna 747-400 än "samma" plats (3A) på deras A340(?) som jag flög senast. Det är mer plats helt enkelt. Det är deras nya businesskabin iaf. Tycker dock att det är otroligt störigt att man kommer åt stolkontrollen hela tiden så fort man lägger ner armen. Åh dessa I-landsproblem. Fattas bara att det bara finns 500-lappar i bankomaten på DXB...![]()
I Dubai? Har bara sett det i Abu Dhabi, men det är ju säkert 8-10 år sen.Den ATM jeg fik fat i havde kun guldbarer![]()
![]()