Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Debut i en Senator lounge, kakar en trevlig frukost i en annars knokfull lounge i Munchen. Om en dryg timme blir det LH till ARN.

20150311_094750.jpg

Debut i en Senator lounge, kakar en trevlig frukost i en annars knokfull lounge i Munchen. Om en dryg timme blir det LH till ARN.

Du verkar ha gått till "fel" Senator-lounge, dvs den bredvid Business-loungen som är till höger efter säkerhetskontrollen. Den åt andra hållet (nära gate G24) är större och bättre och med bland annat riktig bar. Oftast lugnare och inte lika trångt i den.

Även Senator Café som är riktigt liten tycker jag är bra för korta besök eftersom det nästan alltid är så lite folk där.

Du verkar ha gått till "fel" Senator-lounge, dvs den bredvid Business-loungen som är till höger efter säkerhetskontrollen. Den åt andra hållet (nära gate G24) är större och bättre och med bland annat riktig bar. Oftast lugnare och inte lika trångt i den.

Även Senator Café som är riktigt liten tycker jag är bra för korta besök eftersom det nästan alltid är så lite folk där.
Det stammer bra, jag var inte saker pa vilken som var bast sa jag tog den da jag trodde den som var i anslutning till Business loungen skulle vara battre. Den var helt ok (SAS Gold ligger efter kan man saga) och det blev ganska folktomt efter en dryg halvtimme dar inne da det var manga flyg som avgick runt 11 pa formiddagen.

Efter ett kort stopp i Gold lounge OSL har vi nu tagit oss till CPH. Sitter i BC-hörnan och äter lunch. Två nödutgångar hittills och nu bulk head till ORD, guld värt med guldkort och gratis förbokning av plats tycker mina knän. :)

Efter ett kort stopp i Gold lounge OSL har vi nu tagit oss till CPH. Sitter i BC-hörnan och äter lunch. Två nödutgångar hittills och nu bulk head till ORD, guld värt med guldkort och gratis förbokning av plats tycker mina knän. :)
Då tar du en gammaldansk i varje ben så blir knäna glada.

....... CPH. Sitter i BC-hörnan och äter lunch. ..... gammeldansk innan avgång.... :)
Jeg synes SAS Gold CPH er helt i top. Jeg elsker den over alle andre lounger jeg har vaeret i (ca. 80) ! Maaske lidt nostalgi (som udenlandsdansker), men jeg synes den er genialt designet, hyggelig, og med gode arbejds-spots.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen