Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i Dan Lounge i TLV. Påväg med AY798 upp till Helsingfors. Är väl inte världens roligaste Lounge så. Dock just nu inte så mycket folk. De serverar lite sallad, och lite olika röror typ hummus och så, lite bröd och kex. I dryckesväg, verkar det bara finnas alkoholfritt, eller möjligen finns det på andra sidan loungen och dit orkar jag inte gå. ;)

Se där ja, nu har man kommit fram till HEL och tagit sig till Finnairs lounge (non-schengen), väntar in mitt flyg som ska ta mig hem till Sthlm. Verkar droppa in lite folk här, men det är väl för det avgår väl lite morgon flyg. Serveras lite frukost, äggröra, piroger, korvar mm. helt ok.

God morgon från sas gold arn. Mycket folk är det inte så här på fakir timmarna. Men nätverket är snabbt. .....

20150314_051731.jpg 20150314_052450.jpg

Hej fran Senator Non Schengen i Frankfurt, antligen i loungen efter en kaosartad halvtimme i passkontrollen. Jag trodde i min enfald att i Tyskland galler ordning, men icke - alla pa en gang och koer overallt och det blev inte battre nar de plotsligt stangde 2 passkontroller sa 3 koer plotsligt blev 1 och endast de med vassast armbagar kunde komma fram.

Nu lite kaffe och en andra frukost innan avfard till MAN. Utsikten fran loungen ar OK aven om man bara ser slutet pa startbanan.

20150314_084652.jpg

Nu en snabbtitt i Menzies T5 innan jag parkerar i T5 Gold för att invänta min avgång till Frankfurt med SAS. Förvånansvärd vad dåligt utbud den loungen har.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen