Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från FCT FRA, nu har den stora ankjakten inletts.
uploadfromtaptalk1426408317151.JPG

IAD senator loungen, när vi kommer in säger tjejen i receptionen "that was a short trip" :) det va hon som mötte oss vid gaten när vi landade i fredags... Och nu sitter vi med champagne i handen igen

Hälsningar från YYZ premium plaza lounge, 3:e parts lounge som var över förväntan, hyfsat dricka och varm mat. Var nyfiken så jag tittade in en sväng. Bra utsikt är dessutom ett plus
uploadfromtaptalk1426458758006.JPG

Ännu en hälsning, denna gång från Maple leaf lounge, enormt stor lounge. Ett plus är att de ha Guinness på tapp, vilket inte är så vanligt i lounge världen enligt min erfarenhet. Om en stund är det dags för boarding till mitt flyg till CLE.

Hälsningar från SAS lounge på ORD. Verkar som om Swiss lounge stänger redan 21:30 så det planerade käket där uteblev. Blir att ta en liten bit mat här, även om det inte erbjuds något större utbud direkt.

Sitter i Air Chinas businesslounge i Beijing och ska snart åka hem med SK996, uppgraderad till business med OT. Tidigare har jag alltid använt deras First Class-lounge här, men jag kan inte säga att jag ser någon skillnad på utbudet i de två. Dessutom så är denna närmare min gate.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen