Er alt klar til familien og jeg indtager CCR om 14 dage?
Du ser ut att ha haft roligare an jag hade dar imorse vid kl10. Hann bara med en kopp kaffe och lite aggrora...... Nasta gang jag flyger via FRA ska det bli senare pa dagen sa jag kan prova baren som sag mcyekt trevlig ut.I favoritloungen B42 Senator på Frankfurt. Dricker skumpa och kollar på flygplanen. Blir kvar ett par timmar till i väntan på LH1120 till Madrid. Skål!
Visa bifogad bild 32830
Senator loungen B42 i Frankfurt, valdigt trevlig lounge - tyvarr hann jag bara med en kopp kaffe imorse da passkontrollen at upp den mesta av min tid i Frankfurt.Såg riktigt mysigt ut, var är det?
Senator loungen B42 i Frankfurt, valdigt trevlig lounge - tyvarr hann jag bara med en kopp kaffe imorse da passkontrollen at upp den mesta av min tid i Frankfurt.
Det var inte en helt optimal bokning for att ha trevligt, da jag varit borta 3 dagar var jag tvungen att komma hem till familjen fortast mojligt (aven om jag kanske hellre missat det dar fodelsedagspartyt for barnens kompis och suttit i loungen till sen eftermiddag med lite dryck)......... Men jag ska helt klart kora en resa pa battre tid med mer tid, var sjukt billigt att flyga LH fran MAN till ARN via MUC och FRA med kort varsel - bokade 3 dagar innan avfard och kostade 210 engelska pund.Tråkigt att du inte hann med något mer, älskar Frankfurt. Champagne, glass, badkar och otrolig utsikt, vad mer kan en människa begära?
Där satt jag i baren i måndags kväll och avnjöt några glas Guy Charbaut.