Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänkte jobba ett antal timmar i loungen på IAD och hade laddat ned pdf av BP (appen går ej att använda). Tydligen tycker TSA :s scanner "airline not recognised " och jag blev tillsagd att gå till ticketing desk, som 5 timmar innan avfärd ser ut så här: 14445791191131490872611.jpg

Tänkte jobba ett antal timmar i loungen på IAD och hade laddat ned pdf av BP (appen går ej att använda). Tydligen tycker TSA :s scanner "airline not recognised " och jag blev tillsagd att gå till ticketing desk, som 5 timmar innan avfärd ser ut så här:
Det finns inga maskiner? Har inte gjort det på just IAD, men på flera andra SAS-flygplatser i USA så har det funkat om man re-printat BP i maskinen istället för ett man laddat hem innan... Och maskinerna har ju inte öppet-tider :)

Torde finnas ett business center eller hotel i närheten där man kan printa?
Jodå, finns ett gäng hotell ganska nära - men problemet var att deras scanner inte lyckades läsa koden "airline not recognised", och då krävde de ett fysiskt boardingkort på 'riktigt' boardingkortspapper. Och när en TSA-agent bestämt sig brukar det bli så...

Nu har jag parkerat mig i Lufthansas Senatorlounge. Ganska bra dryckesutbud ser det ut att vara, men jag är mest sugen på något ätbart, vilket är sisådär.

Varma hälsningar från KLM Crown Lounge på IAH. Det är även en diners-lounge om man har lite tid att slå ihjäl innan man går över till Exec-loungen som *A-bolagen använder.

Helt OK utbud här för att vara en amerikansk lounge. Bra vitlökssting i salladssåsen. Hoppas seatblock funkar. :)

Edit: Trevligt, här fanns även god hummus och Saint Arnold Amber Ale. Plus i kanten.

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen