Är det inte då man ringer Guldsupporten på skype? :dTänkte jobba ett antal timmar i loungen på IAD och hade laddat ned pdf av BP (appen går ej att använda). Tydligen tycker TSA :s scanner "airline not recognised " och jag blev tillsagd att gå till ticketing desk, som 5 timmar innan avfärd ser ut så här:Visa bifogad bild 42467
Det finns inga maskiner? Har inte gjort det på just IAD, men på flera andra SAS-flygplatser i USA så har det funkat om man re-printat BP i maskinen istället för ett man laddat hem innan... Och maskinerna har ju inte öppet-tiderTänkte jobba ett antal timmar i loungen på IAD och hade laddat ned pdf av BP (appen går ej att använda). Tydligen tycker TSA :s scanner "airline not recognised " och jag blev tillsagd att gå till ticketing desk, som 5 timmar innan avfärd ser ut så här:
Inga maskiner!Det finns inga maskiner? Har inte gjort det på just IAD, men på flera andra SAS-flygplatser i USA så har det funkat om man re-printat BP i maskinen istället för ett man laddat hem innan... Och maskinerna har ju inte öppet-tider![]()
Jodå, finns ett gäng hotell ganska nära - men problemet var att deras scanner inte lyckades läsa koden "airline not recognised", och då krävde de ett fysiskt boardingkort på 'riktigt' boardingkortspapper. Och när en TSA-agent bestämt sig brukar det bli så...Torde finnas ett business center eller hotel i närheten där man kan printa?