Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
ImageUploadedByTapatalk1444397249.936346.jpg

Har precis åkt SAS Plus till ARN från MMX. Hälsar från Menzies Aurora lounge på ARN T2. Snart blir fredagsmys på BA781 som ska ta mig till LHR ikväll. Imorgon bär av vidare mot MLA imorgon. Trevlig fredagskväll!

Inte en lounge (då ingen finns! ), men väl en rapport om hur utmärkt smidigt det kan vara att byta flyg!

Kom lite tidigt till DCA för att flyga inrikes med en Avios-biljett bokad i Y. Vid check-in i maskin frågade den om jag inte ville ta ett tidigare flyg, vilket passade alldeles utmärkt för mig - så nu har jag boardat :)

Detta trots att detta flyg är 100% fullt (efter att någon standby accepterats).

God eftermiddag från aspire man t1. Manchester airport har gjort det igen. Nu har dom en ny fast track i security. Denna nya ar endast för betalande passagerare. Alla med fast track via status eller biljett får nu samsas med familjer i b-fast track.

Hur dom helst. Dom har bytt till Tiger i lounge. Skål i väntan på sk2550 till Stockholm.

Kan gästa 1 förresten om någon är på plats.
20151009_164425.jpg

Fantastiskt. Killen bakom mig hade en rejäl dust med cc då han inte kan förstå varför han inte har en bättre plats för sina 429 pund i super super plus man - arn.

God morgon från Air Serbia Premium Lounge Belgrad!
Väntar på JU 0190 till Ljubljana.
Denna lounge var en överraskning - öppnade för en månad sedan och allt är superfräscht. Jag fick ett varmt välkomnande av en pluton värdinnor som passar upp och ser till att jag har det bra:)
Alt detta tack vare Alitalia Freccia Alata Plus!

image.jpeg

Snygg inredning

image.jpeg

Välsorterad bar

image.jpeg

Varm frukost

image.jpeg

Linneservett, trevligt

Hej igen från Air Serbia Premium Lounge Belgrad!
Idag serveras lunch, tio olika rätter från à la carte.

image.jpeg

Sjötunga på en bädd av bläckfiskbläckrisotto

image.jpeg

Kycklingbröstfilé med pecorino, polenta och kronärtskocka

Mycket god mat och excellent service! Nu seglar denna lounge upp som en av Europas bästa efter Lufthansas och British Airways förstaklasslounger:)

Hej igen från Air Serbia Premium Lounge Belgrad!
Idag serveras lunch, tio olika rätter från à la carte.

Visa bifogad bild 42462
Sjötunga på en bädd av bläckfiskbläckrisotto

Visa bifogad bild 42463
Kycklingbröstfilé med pecorino, polenta och kronärtskocka

Mycket god mat och excellent service! Nu seglar denna lounge upp som en av Europas bästa efter Lufthansas och British Airways förstaklasslounger:)
Det där ser ju riktigt bra ut!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen