Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sist jag var där så låg gästboken ute vid bufféområdet , verkar flyttas runt frekvent i loungen eller har den fått fötter :cool:

För 1 vecka sen låg den på fönsterkarmen mittemot gamla stället vid soffgruppen. Baneret var nedtryckt bakom en stol intill fönstret. Kanske Martin eller Jakob skulle kolla ifall "vi har en egen plats idag"?

SAS lounge på ARN, på väg till LHR med SK 531, har blockat säte själv sitter jag på 1D
Mycket lugnt här idag, det är ca. 5 pers, lugnet före stormen innan dagens ATH resenärer dycker upp?
Blockningen försvann eftersom man gjorde Plus till endast 3 säten 1D-1F.

Last edited:
Hälsningar från Swiss-loungen i Genève. KF-kärra hem till Köpenhamn om en timme, ser fullt ut.

SAS lounge i T5 mot FRA strax. Jag vill gråta just nu - så jäkla trött! Lite glädje fick jag dock av att köra min nya bil till Arlanda - sucks to say good bye!

Om någon är i FRA under dagen, hojta :)

Förresten.. kan någon förklara skillnaden mellan business class/gold loungen på ARN? Ser ingen direkt skillnad, men jag må vara blind :D

Last edited:
Förresten.. kan någon förklara skillnaden mellan business class/gold loungen på ARN? Ser ingen direkt skillnad, men jag må vara blind :D

I Gold serveras det vin på flaska, två röda två vita att välja på, Tuborg Gold öl på flaska, efter klockan 13.00 starksprit, starkvin i form av Port, större utbud av mat, jag tycker att det är skillnad. Numera upplever jag att det är färre personer i Business Loungen.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen