Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
SAS business lounge ARN T5, istället för guldloungen då det var lite väl trångt där inne. Sitter och jobbar ett par timmar innan avfärd mot Istanbul 11:45 för vidare färd mot Amman. Det fanns en (1) ledig plats på planet vid check-in och hon lovade att blocka platsen bredvid mig så länge det går, så jag håller alla tummar jag har för ledigt säte bredvid mig, men vet att oddsen ser illa ut.

Snabbesök i SL Kastrup. På väg till Genève med SK613. BC-taggarna går åt som smör i solen, endast halva skålen kvar!

Mycket folk i SL T5 ARN i dag trots (eller kanske tack vare) helgdag. Inga svenska flaggor men en av loungevärdinnorna bär folkdräkt. Tar en snabb banan före avfärd mot DUB (Irland, inte Dubai...).

T4 lounge just nu, väntar på planet till Luleå 11:30

T4 loungen, lugnt och städat här. Väntar på 16:20 kärran till GOT.

Frische Erdbeeren i Senatorloungen i Düsseldorf idag. Faktiskt riktigt goda, det kanske är dags att testa hur många kilo jordgubbar en människa kan trycktanka i sig på en timma...

Halsningar fran Singapore Airlines SilverKris lounge Heathrow T3, pa vag mot Stockhom via Oslo for att aka till Aten i morgon....

Någon som snott gästboken från T5? Eller är den på service?

Var förbi T5 snabbt för att käka, tog 9min49sek att promenera dit från planet som dockade i gate 34. Helt dött där, promenerade över till T4 loungen för att inse att det är dött här också och mitt plan är försenat från 20:40 till 21:45, borde stannat kvar :/

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen