Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i T4 och tar det lugnt i väntan på flyget mot Göteborg 22:35, snart boarding! :)

SAS loungen på LHR, känns som om detta är sista gången innan SAS byter terminal.
Mina kommande flygningar till/via LHR blir med BA.
Åker hem idag med SK 528, som verkar ha 3 platser kvar, då kan man garantera att det blir 100% beläggning på denna flygning.
Bra för SAS men inte för mitt säte bredvid som är blockad.

Hälsningar från Premier Private Lounge, Prag, T2. Hyfsad lounge, diverse maträtter, färdiga mackor, vin sprit och öl., mm.Mackorna riktigt goda!

Hälsningar från DAA Lounge T1, Dublin. SAS använder numera denna lounge och den ser tämligen nyrenoverad ut. Inget för den hungrige men det finns lite ostar, soppa, frukt och Guinness så klart.

Hälsningar från DAA Lounge T1, Dublin. SAS använder numera denna lounge och den ser tämligen nyrenoverad ut. Inget för den hungrige men det finns lite ostar, soppa, frukt och Guinness så klart.

Den är ju ganska identisk med BA loungen de hade innan kan jag väl säga. Fast nu har de ju byggt ihop dem så det är bara en lounge och det är ju den enda lounge som finns där. Det jobbiga är att det tar typ 20 minuter att gå till SAS normala gater (det heter nog så även fast det är markpromenad till planet?).

Då har man landat i Aurora exec loungen på Arlanda T2. Börjar USA resan med en uppgradering till C för frugan och mig ARN - LHR, får se vad det kostar i London för att uppgradera nästa leg om d blir en repris. Ha det bra alla

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen