vandien skrev:Sist jag var där så låg gästboken ute vid bufféområdet , verkar flyttas runt frekvent i loungen eller har den fått fötterKlicka för att utvidga...
011430121 skrev:SAS lounge på ARN, på väg till LHR med SK 531, har blockat säte själv sitter jag på 1DMycket lugnt här idag, det är ca. 5 pers, lugnet före stormen innan dagens ATH resenärer dycker upp?Klicka för att utvidga...
Fedup skrev:Förresten.. kan någon förklara skillnaden mellan business class/gold loungen på ARN? Ser ingen direkt skillnad, men jag må vara blindKlicka för att utvidga...
011430121 skrev:Numera upplever jag att det är färre personer i Business Loungen.Klicka för att utvidga...
airbus380.se skrev:Så ankommit till Oslo och slagit mig ned några meter från BC skylten inför tredje leget på MRresan idag, här är väntan cirka fyra timmar -;(Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:I Gold serveras det vin på flaska, två röda två vita att välja på, Tuborg Gold öl på flaska, efter klockan 13.00 starksprit, starkvin i form av Port, större utbud av mat, jag tycker att det är skillnad. Numera upplever jag att det är färre personer i Business Loungen.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Jo, den är bättre, men imho är det ungefär lika relevant som att säga att LH FCT är bättre.Klicka för att utvidga...