Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och godmorgon från LHR T1 för vidare färd mot dublin i UK Ireland loungen. Klart sämsta transferupplevelsen sedan hedenhös. Med två bioscan kontroller, ingen fast track till passkontroll med endast två snubbar, och aplång security utan fast. Detta gör jag inte om.

Nu i SAS lounge på ARN T4. Fick bokat om mig till en två timmar tidigare flight hem till Götet. Plus är värt att betala extra för ibland. :)

Nu i SAS lounge på ARN T4. Fick bokat om mig till en två timmar tidigare flight hem till Götet. Plus är värt att betala extra för ibland. :)

Jag har aldrig blivit nekad att komma med en tidigare kärra på SAS trots att jag brukar köpa snikigaste biljetten inom Europa. Men, det finns ju dock en poäng i att vara garanterad platsen, kontra att hänga vid gaten och prata med GA.

Jag har aldrig blivit nekad att komma med en tidigare kärra på SAS trots att jag brukar köpa snikigaste biljetten inom Europa. Men, det finns ju dock en poäng i att vara garanterad platsen, kontra att hänga vid gaten och prata med GA.

Det är ytterst sällan jag åker sträckor det är finns flera avgångar tätt inpå varandra så jag har knappt stått inför detta tidigare. Skall ha din kommentar i åtanke när jag står där nästa gång, även om biljetten då kanske är billigaste möjliga. :)

De brukar neka i incheckning, men vid gaten går det alltid.

Och bara för jag sa detta lär jag ju bli nekad nästa gång jag försöker. ;)

De brukar neka i incheckning, men vid gaten går det alltid.

Och bara för jag sa detta lär jag ju bli nekad nästa gång jag försöker. ;)

Har frågat i loungen ett par gånger om att åka med ett senare flyg, reste på V-klass biljett. Har alltid blivit nekad alternativt betala mellanskillnad och change fee.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen