Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är inte expert på British Airways men BA112 låter som en flight som erbjuder "Sleeper Service", alltså de erbjuder inte riktiga måltider. Så mitt tips är, ät ordentligt i loungen eller på flygplatsen, sedan sova gott! :)

Stefan62 var besviken på British Airways för att han inte visste att flighten från Boston till London var en Sleeper Service flight.
http://www.businessclass.se/forum/b...-pa-ba-i-business-class-pa-boston-london.html

Tack för svaret, du är expert på allt Dr.Miles! Har inte vetat mer än några år vem du är, men ändå har jag under hela livet följt ditt råd " ät ordentligt" och då menar jag inte innehållet utan mängden!

Tack även doc, hopas du inte läser det här om mängden, får skäll av företags läkaren varje år.

Last edited:
Jag sitter i first loungen 011430121 längst in vid datorerna där det sitter en gubbe i orange tröja och jag har grö och jeans snett mitt emot med en laptop på botdet. Har massage inbokat om 20 min på elemis

God Morgon från SAS Gold Lounge Arlanda. Morgonens flygning mot Oslo avgår från 15C. Det var länge sedan jag var över på den piren för en SAS-flygning.

God morgon från Businessloungen i Qatar Airways Premium Terminal Doha. Mycket folk men det gick ändå att få eget bord i matsalsdelen. Strax är det dags för avfärd mot Arlanda. Min första resa med Dreamlinern.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen