Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänka sig. Hann in till BC-hörnan i Köpenhamn också!

Tur att man inte flyger Norwegian till Fort Lauderdale. Ordinarie avgångstid igår 1545, ny tid idag 0845...

Landvetter loungen (sas) väldigt stillsam idag...Avkopplande inför Malaga..även om man förvisso har två barn (varav en infant) i sällskapet..Men loungen blev nästan en barnlounge;)

Senator A på FRA för mig.

Tydligen nån slags superviktig fotbollsmatch i stan idag, det var folk överallt med supporterattiraljer för ett lag jag aldrig har hört talas om. Och halva vagnen på pendeltåget full med Polizei i kravallmundering. Ganska konstig syn, men det kanske är smartare att ta tåget än polisbussen till/från stadion idag, vad vet jag...

Hade tänkt sätta mig i SAS-loungen i ARN T5 nu, men den hade visst stängt efter att sista SAS-flighten gått.
Ska åka Swiss ARN-ZRH-GRU-FLN. Uppgraderad till C mellan ZRH och GRU, så ser fram emot det - första gången i C med annat bolag än SAS.

Bara 40 minuters anslutning i Zürich och vi är visst 25 min försenade härifrån, så hoppas det går bra (och att både jag och min väska kommer med).

Och helt oplanerat är jag tillbaka i Gold-loungen CPH, men med en 300€ VDB-voucher i fickan. :)
Gerne fortæl lidt detaljer om hvor du er på vej hen/fra, med hvem, og hvad der skete? Sikke alle de timer du får i loungen, Håber lageret rækker....

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen