Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Executive lounge ARN på väg till Berlin. Gott om plats, ljust och fint men inte exalterande. GT är dock alltid GT! Skål!

Pölse och tuborg, behöver kanske inte då säga vart jag e, innan avfärd till Oslo för att hälsa på syster och hjälpa till med tentaplugg

SAS Gold lounge CPH, ganska lungt en lørdag morgon. Frukostbuffé innan SK601 tar mig till ZRH.

Vidare i em till PVG med LX188

Även jag är i SAS lounge CPH denna morgon. Sitter i bc-hörnan tillsammans med en trött norrman i väntan på SK539 till MAN.

Måste ha missat dig precis, jag satt vid de allmänna datorerna och skrev inlägget.

Nu i Panorama Lounge Zürich 1,5 h eller så

Fyra timmar i MH Golden Lounge i KUL (testade både C- och F-delen) följs upp med KL/AF lounge 18 i T1 PVG. Hemma 10 timmar bara innan kursen sätts mot Europa för några snabba måndagsmöten. Kommer vara tillbaka i Shanghai igen på tisdag kväll.

China Eastern Airlines använder sig fortfarande av MH-loungen, vilket är trevligt när man fått ett KL-kort.

Jag och peli11 sitter på ARN T2 för ett MR till London. Planet verkar två timmar försenat så vi beställde precis in en flaska spinetta i restaurangen för att hjälpa humöret. Vi kan gästa upp till två personer till loungen om någon sitter på T2 och vill in i loungen.

KLM Crown lounge 25 AMS. Sov i princip konstant från att vi lämnade gaten i PVG till dess att kabinen gjordes redo för landning. Denna lounge känns faktiskt trevligare än de "nya" SEN-loungerna i MUC/FRA.

2.5 timme till CPH-flighten.

Då var man ÄNTLIGEN på väg igen. Just nu i SAS loungen GOT för vidarebefordran till AMS via CPH. Inget längre men man får var glad för det lilla nuförtiden :rolleyes:

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen