Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Flood Manchester ar trevligt, da jag bor har ar det val bast att tycka sa! Nu har jag dock inte varit ute i nattlivet mycket da jag gar en ung familj. Julmarknaden inne i stan ar valdigt bra nu ocksa, har nog inte borjat annu dock. Vad galler Aspire loungen sa ar den ju valdigt trevligt da den ar helt nyrenoverad, dock tycker jag att utbudet pa mat ar under all kritik - ofta ar det slut pa det mesta men du kanske hade tur! Sist jag var dar gallde dessutom endast barservering och ingen sjalvbetjaning, detta tror jag dock beror pa att manga utnyttjat det hela och plockat pa sig en vinflaska per tur till baren....

Julmarknaden i Manchester tror jag börjar 15 november och det ser jag fram emot, var nog där varje vecka förra året på aw...Mycket trevligt ställe!

On topic: På väg till SAS Gold T5, ska med SK2549 mot MAN just. Hoppas Dr Miles är kvar när jag kommer fram, misstänker dock att han är boarding snart? :)

Nordealoungen på TLL. Liten men gemytlig och hyggligt fräsch samt med uteterass.
Stort plus för att detaljerad lounge access policy för alla bolag är anslaget vid entren.

Nu har jag installerat mig i Cathay Pacifics The Wing i Hong Kong.
Jag glömde att ta med mitt BAEC Gold kort och det tog lite tid innan jag fick fram kortnummer för att komma in i First class avdelning.

Vi hade avbruten approach när vi skulle landa Hong Kong. ATC ändrade riktning av inflygning.

Lufthansa Senator Business Lounge Z i Frankfurt. Tog ett tag att komma in då det var ett stort sällskap framför. Trevlig lounge i övrigt, väntar på UA906 till ORD, flyger F för första gången med USDM. Tack BC.se :)

Som nybakad EBG har jag nu testat SAS Gold-loungen (och BC-hörnan) på ARN för första gången.
Nu måste jag bara se till att plocka på mig en BC-tagg till väskan på vägen ut så jag inte känner mig som en inkräktare när jag sitter i denna hörna nästa gång. :)
(bara jag och en tysktalande herre som satt här just nu, så jag gissade att han inte kände till BC.se)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen