Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fyra timmars väntan i Finnair Lounge i HEL. Prima flight, återigen med AY från ZRH. Men Meny de delade ut, stämde inte alls. :rolleyes:
Det märks att AY har en stor andel resenärer ifrån Asien. Minst 50% från Zurich skall vidare till asiatiska destinationer.
Mycket folk i lounge och gratis Internet, gör vistelsen trevlig.

Sitter i the Premier lounge på Balis nya flygplats och jag vete fan hur dom lyckats. Den nya flygplatsen öppnade för bara nån vecka sen men loungen ser redan sliten ut och är ett kaos. Det KAN ju vara så att den endast är temporär, ser ganska provisorisk ut. Och utbudet av mat o dryck är givetvis därefter.
Nåja, ska se om jag kan få i mig en öl, the hair of the dog, aka återställare. Det blev lite för sent o alldeles för mycket vin igår, men men en sista romantisk kväll med karln, då får man stå ut med lite plågor dagen efter ;)

Hej från Sas guldlounge på arn t5. Sitter någon (dvs. inte jag) i bc sofforna annars inte så mycket folk här. På väg till muc om ca 1 timme. :)

Hej från MAN, Serviair Aspire Lounge i väntan på SK2550 till ARN. Faktiskt bättre än vad trekker hade satt mina förväntningar till! :) Även staden Manchester har överraskat åt det positiva hållet, hit skall det återvändas!

Hamnade i SAS SL på terminal 5 innan flyget 22:40 till Luleå så ifall någon vill komma hit och inte har kort kan jag gästa er under kvällen...

Edit: nu är det fler personer som skrivit i gästboken idag än det totala antalet personer i loungen...

Last edited:
Nu är jag i SAS inrikes loungen i terminal 4, här var det lite mer folk iaf
Det var två kvinnor och en man kvar i loungen i terminal 5 när jag gick därifrån.

God morgon från SEN ex Schengen i MUC.

Blev "nedgraderad" på boardingkortet till SK*S... Skumt fel, men varken fast track eller lounge gick med bara boardingkortet utan fick hala fram ebgkortet med.

God morgon från SEN ex Schengen i MUC.

Blev "nedgraderad" på boardingkortet till SK*S... Skumt fel, men varken fast track eller lounge gick med bara boardingkortet utan fick hala fram ebgkortet med.

Vet inte om du åker LH men det har nämnts i andra trådar att just LH verkar ha problem med att få andra flygbolags status att bli rätt. Hade själv problem när jag åkte med dem senast, i september från ARN till FRA.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen