J
jumbooze
Guest
China Airlines lounge @ HKG på väg mot TPE, verkar som jag fick en upgrade av säte då jag fick upper deck men check in var tydlig med att det endast var Y mat som serverades
Senator skrev:Då visar hon mig ca 20-25 ej giltiga M&M FTL/SEN samt Star Gold kort från olika bolag hon har samlat från resenärer som försöker ta sig in i loungen. Detta bara igår och idag!Så jag säger bara "passa dig"!!!Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Intressant att lounge personalen förbehåller sig rätten att beslagta kort, men å andra sidan så är kortet rent formellt flygbolagets egendom. Har läst på FT att många knappar in "falska" SEN/FTL/*G nummer (dvs använder någon annans status) för att kunna ta sig in på loungen.Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Intressant att lounge personalen förbehåller sig rätten att beslagta kort, men å andra sidan så är kortet rent formellt flygbolagets egendom. Har läst på FT att många knappar in "falska" SEN/FTL/*G nummer (dvs använder någon annans status) för att kunna ta sig in på loungen.Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Herregud så desperat man måste vara då.Klicka för att utvidga...
A380*G skrev:Kvar i TG F lounge, ligger i soffan med iPad i ett eget rum med halvöppen vägg. Beställer in allt möjligt smått o gott samt har Wimbledonfinalen på tv. Livet är bra ibland!Klicka för att utvidga...
A380*G skrev:Ja service var mycket bra! Spenderade ca 10 timmar där och deras attention kan man inte klaga på!Gillar även de privata rummen, perfekt vid en längre transit eller om man är en familj.Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Var i Asien tar du vägen sen?Själv är jag på TPE tom den 9:e, HKG 10-12:e BKK 12:e-14:e BC.se träffar händer nog i HKG & BKK som det ser ut nu.Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Sitter nästan ensam i Private Room på Singapore Changi T3. Livet kunde vara sämreKlicka för att utvidga...