Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag och junior l loungen i Torino "TRN". på väg hem igen. Med LH1899 till MUC och LH2432 till GOT. En hel del gott både i fast och flytande form fick vi med oss hem.

PEK Air China First Class Lounge på väg hem med SK 996. Reste utan visum eftersom vi var två dagar i Peking, två dagar i Seoul och ytterligare två dagar i Peking - gick utmärkt att använda 72-timmarsregeln x 2. Hade tur med vädret, behövde inte använda paraply, däremot vräker det ner just nu.

Hej igen från Novia loungen på CPH. Betydligt bättre än Menzies ARN.
MIssade precis GOTATH såg jag i hans lista, hade varit nice att sitta på scandinavian istället. :)
Och med BC-sällskap så klart!

Last edited:
Hälsningar från TPE, China Airlines lounge.

FlyingBlue gold funkar bra på CI, på vägen hit fick jag BusinessStol med Y mat på ovanvåning och nu så fick jag nödutgång fönster med reserverat mittsäte, inte så pjåkigt.

Aegean Club lounge Aten. Har med en kompis in som inte varit i en lounge innan. Hans reaktion när vi kom in var "herrej****r" :p snart boarding mot CPH i Plus. Har inte så höga förväntningar för den flighten...
@Telelina: bokade om min biljett, men glömde skriva det på bc.se... förlåt ;)

Hälsningar från CIP lounge i IST. Hade tur med TK flygrouletten och fick riktiga businessclasstolar ARN-IST i en A321, hur skönt som helst. Bra start på bröllopsresan, nu lite påfyllning av mat och dryck sen vidare mot Bangkok.

A380*G: Skumpa@The Private Room:
IMG_0117.jpg

Mvh
/NotRyan

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen