Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har nu letat glass i Galleries First på LHR T5, men får beskedet att där inte finns någon. Hur är det med det egentligen? Har mig på att flera påstått att det ska finnas. Nåväl, drar snart vidare med BA113 till JFK. Fortsatt trevlig helg!
Nu var det ett tags sedan jag var i galleries club south. Där ska en glassfrys förhoppningsvis stå kvar (vid biorummet)

Efter en smidig 8 h flygning med Thai i C, gammal kabin men bra service och mat. Lämnade BNE med min trotjänare TG474. Massage i Royal Orchid Spa. Nu lös och ledig i axlarna sitter jag i den avlånga, ganska tråkiga Thai loungen i D terminalen och väntar på TG940 till Köpenhamn. Gul-svart Air Boss väska med BC tagg om någon råkar passera.

Hälsningar från La Valette Club Lounge, MLA. Efter en behaglig vecka på Hilton Malta väntar nu SK1846 mot ARN. Reser i Plus, och ser fram emot lunchen (hoppas på läckra wraps och annat smaskigt).

Sitter i Lounge 77 på PVG och ska med TK27 till IST och sen vidare till ARN. Denna "loungen" är ju såååå dålig. Kylarna funkar knappt och maten är ingen höjdare. Nåja, har en natt i 3A att se fram emot, så det ska nog gå ganska fort att ta sig till istanbul. Jag brukar sova hela flighten vanligtvis.

I övrigt är det väldigt lugnt här. Lugnt i passkontrollen, lite folk på flygplatsen och lite folk i "loungen".

BusinessClass.se Loungen™ 2013

SAS Got...alla drog när det blev "go to gate" LH819....får la hänga på då. Lugnt och stilla...och urplockad bland ostarna ;)

TK CIP Lounge, IST. Här är ganska lugnt. Kommer sitta 1.5hr till innan jag knallar till min flight mot ARN som går 8:15 om jag mins rätt. Plats 2B säger mitt boarding pass, så jag hoppas det är deras ny "riktiga" business class för intra-europa.

Edit: nu är klockan 6:50 och nu börjar det fylla upp rätt rejält. Hela världens status-match-crew måste ju sitta här... Jag undrar om Tk kommer fortsätta så här o ge alla tillgång till loungen, för deras status-match-program har ju inte avtagit utan pågår för fullt sen 2 år tillbaka.

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen