Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
BusinessClass.se Loungen™ 2013

...och turen verkar hålla i sig, fully flat till BKK med TK. Det hade jag inte räknat med, sweet!

Sidder i Saigon i Vietnam Airlines Business Class Lounge (/Skyteam) med adgang via mit Flying Blue guldkort. Skal med Aeroflot til SVO og CPH om et par timer, flyet (A340?) landede for en time siden og holder fint parkeret lige udenfor panoramavinderne her i loungen der er smuk med behageligt få gæster her til morgen. Loungen er fin mht. mad, softdrinks, øl, og snacks. Men ingen champagne og de 2 vine er iflg. etiketten af en kvalitet som gør jeg springer over. Kan gæste een igen i SVO kl. 19:00-21:00 i aften (Galaktica). Be my guest...

Godmorgon från Scandinavian, Kastrup. Jag och Eli väntar på SK454 till OSL. Vidare till Longyearbyen under förmiddagen. Svalbard ska bli riktigt spännande!

SL ARN på väg mot MUC med LH. Idag var EBG guld värt - hysteriskt mycket folk vid incheckningsdiskarna utom för gulddisken. Securtity hade drygt 50 m lång kö medan i fast track var kön 0 m. Lugnt och skönt här i Loungen :)

Admirals Club D30 på MIA, väntar på min flight till Los Angeles. Igår gjorde jag en imponerade snabb immigration här i Miami. Dörren på BA209 öppnades 17.30, kl 17.45 står jag landside och väntar på shuttlebussen till Hilton. Personalen i immigration såg verkligen till att alla öppna diskar användes effektivt, oavsett om de var avsedda för "US citizens" eller ej.

God middag från Menzies Aurora loungen på ARN T2. Snart på väg med BA777 till LHR. Önskar en fortsatt trevlig dag.

Jag har nu letat glass i Galleries First på LHR T5, men får beskedet att där inte finns någon. Hur är det med det egentligen? Har mig på att flera påstått att det ska finnas. Nåväl, drar snart vidare med BA113 till JFK. Fortsatt trevlig helg!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen