Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.

SAS Loungen GOT väldigt lugnt idag..4pers..lite rose , samt rostbiff&ost. Väntar på LH2429 till MUC

I SAS loungen i GOT och väntar på LH2429 MUC och vidare till Turin. Av någon anledning kunde inte vi få boardingcard för hela vägen utan får strula med det i MUC.

Reser med A340 Junior..såg tyvärr inte Murre trots den glesa besökarskalan..ska kolla ombord på LH om jag kan hitta Murre..;)

Jag trodde att Jacob var i jakten av Edward Snowden när han skrev hans inlägg från Moskva. Inte för att fråga om hans avslöjande av USAs avlysning utan att intervjua honom om hur det är att leva på airside i Moskva. :)
Det är här de tror att han sitter och trycker, på det nya Capsule hotellet på Sheremetyevo terminal E. Personalen dementerar det dock och säger att han bara var förbi för att fråga om priser.

IMG_9814.jpg

Aha då var det ni som satt rätt fram i loungen. Jag och Murre junior satt inne vid TV'n. Just nu i senator loungen i MUC.Jag och "junior"

Air Chinas business lounge i Beijing på väg till BKK med Thai. Alldeles för varmt här :-( (VAr samma sak med inrikes-loungen när jag besökte den förra veckan)

ARN SAS SL precis innan för dörren. Ensam i "Fast Track" idag så, det var FAST TRACK :)

Tidigt ute då jag fick åka med en kompis hit som skulle åka från T4. Loungen regeras av barnfamiljer idag, är väldigt tyst. Om någon är sitter jag precis innanför dörren i randig skjorta med min laptop...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen