Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
SAS Business Lounge Arlanda. SL är stängd för renovering, och inte heller har man flyttat över spriten. Reser extremt lätt denna gång (tygpåse med Lufthansa tryck. That's it), med andra ord ingen tag. Sitter här till kl 16.

Gör just nu min debut i ARN T4 loungen. Jag måste säga att jag tycker den känns rätt trevlig även om utbudet är under all kritik.

ARN BL i väntan på SK1527 till LHR. Som tidigare sagt, Scandinavian Loungen är stängd för att dom oljar golvet :) Skall bli kul att se om dom även gjort något annat. Faceliften på BL blev ju riktigt bra, förutom dessa tråkiga men säkert platseffektiva kafebord.
Idag ser jag verkligen fram emot flighten: väldigt klart väder, helt vindstilla, jag är frisk för en gångs skull (har gått igenom alla dagissjukdomar man kan tänka sig denna vinter) och en uppgraderad biljett! Cheers!

...och nu sitter jag i SAS London Lounge där dom idag serverar en riktigt god chili, trevligt! Det vore trevligt om dom kunde göra detsamma i alla SAS lounger, dvs ha en varm maträtt varje dag. Det borde inte vara så svårt tycker jag och det gör väldigt mycket för oss som reser att få en bit varm mat och inte bara ihopressad, kall kyckling ;-)
Jag kan förövrigt gästa en person fram till 20.30.

Sitter i Senatorloungen i Dubai och väntar på nattens flyg hem via Wien med Austrian.
Ganska lugnt och skönt här mot vad det brukar vara, men det kan ju bero på att det är onsdag och inte torsdag.

Menzies Executive på F piren på ARN för första gången. Visste inte att den fanns tidigare....
Lugnt och luftigt men en blek frukost. Till AMS över dagen.

Menzies Executive Lounge i AMS. Här har *A en del att göra - är detta verkligen allt som erbjudes för SK/LX/L etc på denna jätteflygplats? Ingen höjdare.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen