Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i nya Menzies Arn T2. Mycket fint, betydligt bättre än övriga Menzies på Arn. Fin kycklingsalladsbuffe och bättre utbud när det gäller dryck. Mycket bra!

Sitter nu i Senator i FRA och väntar på TGs 380 i First... dock retar det att man inte får tillgång till LH FCT

Hälsningar från SAS Scandinavian Lounge Kastrup. Jobbig arbetsvecka, skönt att få i sig några glas vin innan avfärd mot London med SK1517. Blir kvar till 15:25, sitter i BC-hörnan så hojta om någon är här.

Äter en något sen lunch bestående av frysta kycklingspett i SK BL ARN. Ombokad från SK1429 till SK409 för att hinna med anslutningen i CPH efter att förstnämnda flyg försenats med åtminstone 20 min. Nu är även SK409 sen, och beräknas avgå kl 18:10 (vilket var när SK1429 skulle ha lyft). Mycket folk här.

Jag sitter i Air China First Class lounge på Beijing T3E och väntar på Air China flight till Hong Kong.
Det har varit en slitsam vecka och jag hoppas att jag kan ta det lugnt under helgen.

Jag lider lite med dig AHO.

Själv sitter jag på CPH (i BC-hörnan ofc) och väntar på att flyga hem för att byta väska och sedan dra vidare. Har också haft en riktigt helvetisk vecka och nu blir det till att jobba hela vägen ner till ADL så att saker är i ordning tills jag kommer till kunden på måndag morgon.

Sitter i THAI Royal Orchid Lounge i Hong Kong och vantar pa flight till Bangkok.

Igar hade henrik l, henrik l:s kompis och jag minitraff i Hong Kong. Det var jattetrevligt.
Tack henrik l for du tog dig tid for att mota mig. Hoppas vi kan gora det om igen. :)

LHR T5 Galleries First. Idag finns ingen blue label framme. Inte heller black. Idag är det red label :eek:
Tur att man inte är det minsta sugen idag :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen