Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från Thais huvudlounge i Bangkok. Av princinskäl har jag under kvällen arbetat mig igenom de flesta lounger på denna flygplats (och China Southerns lounge i Guangzhou i eftermiddags där jag startade ifrån). Börjar bli lite rund om fötterna :)
Dock väldigt trivsamma lounger, både mat, dryck och massagemässigt.
Nu väntar Thais flyg hem till Arlanda om en stund.

Menzies Business på ARN T5, flyger SK1419 till CPH 10.00 och sedan vidare till AMS. Nästan tomt i loungen, serveras frukost i form av mackor med prickig korv och ost. Beräknade min restid till ARN helt fel varpå jag nu har nästan 2 timmar att slå ihjäl här, tur att jag har Diablo 3 installerat på Macbooken :)

Last edited:
På SL ARN runt 14:45. På väg till ZRH med LX 1251 kl 15:50. Tumi datorväska och svart North Face väska med

Uppdatering: Mycket folk här faktisk.. Lite förvånad

Last edited:
Sitter i min egen Axelzon Lounge (trädäcket) hemma i Helsingborg, tittar ut över Öresund, Danmark och den underbara solnedgången,
skålar med en Grey Goose - Lime - On The Rocks och önskar alla BC.SE medlemmar en helt underbar semester.. SKÅL!!

Sitter i Apartment Lounge på CPH och det var inga problem att komma in hela familjen! Nu gottar barnen sig med goda danska bakverk (Molly, 7, låter hälsa att morotskakan får 4.5/5 BC-poäng) innan flight AY666 tar oss österut.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen