Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
2012-06-26 17.08.52.jpg

Sitter just nu i Swiss Firstclass Lounge på ORD,
8 fåtöljplatser ganska lite mat och ingen Champagne. Blev eskorterad hit från incheckningen, kändes väldigt lyxigt faktiskt :)
Skall prova att beställa in någon mat sen.

Fast jag har inte lounge access på vägen hem. :( Och därefter så drar jag till TPE på fredag kväll och då är det SAS+Thai som gäller. Därefter är det semester (tror jag).

Sitter just nu i SAS Business loungen på Newark aeropuerto. Hoppade frukosten på halvsunkiga Hilton intill flygplatsen till förmån för lite skön vila. Så det smakade bra med lite ceasarsallad och smörgås. Och nu ett glas iskall Martini. 1,5 h till boarding. Loungen börjar nu fyllas upp rejält. Jag kan också tillägga att jag fick ett varmt SAS välkomnande som övergick till svenska efter några få sekunder, trots att kvinnan pratade flytande svenska hade hon ett underligt uttal på mitt väldigt lätta och vanliga svenska namn. Inte för att det spelar någon roll. Blev mest nyfiken om hon är uppväxt i staterna eller så. Väldigt mycket barnfamiljer här också.

Last edited:
Kan man efterregistrera lounge besök när BC har varit nere? För ett antal timmar sedan var jag i SL lounge T5 ARN och det var som vanligt :rolleyes:
Men bagagehanteringen på ARN är under all kritik man lyckades röra bort min väska trots att det var nästan 2timmar mellan flyget från GOT till ARN och vidare till HEL. Finns bara ett ord för det nötter! :mad:

Ps: har gjort ett inlägg i tjänstebils tråden som jag tror roar en del :rolleyes:

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen