Prisna Eriksson
Medlem
Du hade rätt det är x2
jade stödjer inte sökningar i business class, och de flesta här på forumet föredrar nog att ej boka via mellanhänder.Man kan kollar med jade.se också kanske de kan ge bättre priser. Just nu 4995 SEK retur i ekonomi kan även frågar om business.
Han ville ju ha något som inte liknar en ekonomiupplevelse. Finnairs A350 ska undvikas till varje pris isåfall.
Igår.När flög du deras A350 i business?
Jag hade träsmak i häcken innan vi ens lyft och det kändes fruktansvärt trångt. Att de sedan inte heller har ordentligt med utrymme för handbagage gör ju inte saken bättre.och vad gjorde att det kändes som ekonomi när du testade produkten?
Dags för dig att lämna OneWorld och återgå till Star Alliance!Igår.
Jag hade träsmak i häcken innan vi ens lyft och det kändes fruktansvärt trångt. Att de sedan inte heller har ordentligt med utrymme för handbagage gör ju inte saken bättre.
Och läggar man därtill att deras catering ex-HEL verkar vara under all kritik så står inte AY speciellt högt på min lista över bolag att flyga med. Skulle inte rekommendera dem ens till folk jag tycker illa om faktiskt.
Japp, det är planen. (no pun intended) I år lägger jag om ett antal flighter till *A istället för OW.Dags för dig att lämna OneWorld och återgå till Star Alliance!
Dags för dig att lämna OneWorld och återgå till Star Alliance!
Titta noga på maten innan du äter den bara så du inte får en pencilinkur på köpet.Ok vi får se. Känns nog ändå som att jag kommer kunna sova gott efter en trerätters med lite champis istället för att sitta med knäpuckar i ekonomi.