Senaste nytt

Business till Thailand februari / mars?

Man kan kollar med jade.se också kanske de kan ge bättre priser. Just nu 4995 SEK retur i ekonomi kan även frågar om business.
jade stödjer inte sökningar i business class, och de flesta här på forumet föredrar nog att ej boka via mellanhänder.

Jade.PNG

Han ville ju ha något som inte liknar en ekonomiupplevelse. Finnairs A350 ska undvikas till varje pris isåfall.

Menar du allvar Agehall? Ska testa A350 till just Bangkok i april. Har tidigare enbart åkt deras A330 i business på samma sträcka och varit mycket nöjd. Inget jag läst gör att deras nya konfig påminner om ekonomi. Gillar även servicen på Finnair för övrigt. När flög du deras A350 i business? och vad gjorde att det kändes som ekonomi när du testade produkten?

När flög du deras A350 i business?
Igår.

och vad gjorde att det kändes som ekonomi när du testade produkten?
Jag hade träsmak i häcken innan vi ens lyft och det kändes fruktansvärt trångt. Att de sedan inte heller har ordentligt med utrymme för handbagage gör ju inte saken bättre.

Och läggar man därtill att deras catering ex-HEL verkar vara under all kritik så står inte AY speciellt högt på min lista över bolag att flyga med. Skulle inte rekommendera dem ens till folk jag tycker illa om faktiskt.

Igår.

Jag hade träsmak i häcken innan vi ens lyft och det kändes fruktansvärt trångt. Att de sedan inte heller har ordentligt med utrymme för handbagage gör ju inte saken bättre.

Och läggar man därtill att deras catering ex-HEL verkar vara under all kritik så står inte AY speciellt högt på min lista över bolag att flyga med. Skulle inte rekommendera dem ens till folk jag tycker illa om faktiskt.
Dags för dig att lämna OneWorld och återgå till Star Alliance!

Toppen