Senaste nytt

Business till Thailand februari / mars?

Mycket käppar i hjulet verkar det som, fick höra man måste ha returbiljett för att bli insläppt i landet? Hur ska man lösa det? Tänkte ju vara borta flera månader, visum osv fattar jag jag måste fixa men hur göra med returbiljett?
 

agehall

Medlem
Du vill nog oavsett köpa en T/R-biljett för att det är så pass mycket billigare. Om du vill ha hemresan helt flexibel så lär det nästan ändå bli billigare att vaska en retur och köpa en ny R/T hem senare.
 

palmen

Moderator
Verkar som Qatar har 14k till bangkok business om man beställer innan 27 mars. Ska man köra på det tro?? :)

Mycket käppar i hjulet verkar det som, fick höra man måste ha returbiljett för att bli insläppt i landet? Hur ska man lösa det? Tänkte ju vara borta flera månader, visum osv fattar jag jag måste fixa men hur göra med returbiljett?

Är inte priset 14k tur och retur? Då har du ju en returresa (även om du kanske inte nyttjar den).
Singapore Airlines har liknande priser just nu om jag kommer ihåg rätt för tur och retur.

Annars kan du alltid köpa billigaste flygbiljett med Air Asia ut från Thailand så har du en utresa ur landet bokad men kan ju skippa att åka på den biljetten. Om du inte vet när du ska åka hem behöver du en flexibel biljett för att kunna boka om, tror inte de billigaste biljetterna med Singapore och Qatar är helt ombokningsbara, tillkommer åtminstone avgifter för ombokning.
 

Per N

Medlem
Är inte priset 14k tur och retur? Då har du ju en returresa (även om du kanske inte nyttjar den).
Singapore Airlines har liknande priser just nu om jag kommer ihåg rätt för tur och retur.
Singapore Airlines kampanj i business ser ut att gälla från 30/5
 
Är inte priset 14k tur och retur? Då har du ju en returresa (även om du kanske inte nyttjar den).
Singapore Airlines har liknande priser just nu om jag kommer ihåg rätt för tur och retur.

Annars kan du alltid köpa billigaste flygbiljett med Air Asia ut från Thailand så har du en utresa ur landet bokad men kan ju skippa att åka på den biljetten. Om du inte vet när du ska åka hem behöver du en flexibel biljett för att kunna boka om, tror inte de billigaste biljetterna med Singapore och Qatar är helt ombokningsbara, tillkommer åtminstone avgifter för ombokning.

Bockade i en resa nu där jag får fram deras dealpris tur och retur 14k. Kollade på rules. Om jag fattat det rätt kan jag alltså åka ut och sen boka om min hembiljett för en kostnad på 2643 SEK? Det är ju i så fall fortfarande en bra deal väl, deras biz kostar väl annars typ 20k tur och retur?


After departure of first flight
  • Changes*: Not applicable (See reissue conditions)
  • Reissue: Allowed with restrictions
  • New travel dates must be prior to: Tuesday, May 15, 2018
  • Maximum Reissue penalty fee for entire ticket: 2643 SEK
 
Toppen