Vaniljvodka
Medlem
Försökte hitta denna biljett mellan 16 dec och 8 januari (från ARN till BKK), kan det vara så att dem är slut?
Jag hade först tänkt åka i december, men då fanns inte priset kvar. Så ja, de har nog tagit slut på rätt många datum.
Försökte hitta denna biljett mellan 16 dec och 8 januari (från ARN till BKK), kan det vara så att dem är slut?
Ja, det är helt slut i J klass.Försökte hitta denna biljett mellan 16 dec och 8 januari (från ARN till BKK), kan det vara så att dem är slut?
FK ger J fr.o.m. 27 maj "endast" 100% till A3. Således inte (nästan iaf) A3 Gold på t/r längre.
Tycker jag lärt mig en hel del sen jag gick med här för snart ett halvår sen, men det här fattar jag inte mycket av. Undrar ödmjukt om du skulle kunna berätta för mig som om jag vore ett barn?
Om jag tolkar texten från @dino_81 rätt så menar han följande.
För kännedom ger K-klass på Turkish AIrlines endast 100% till Aegaens bonusprogram from 27 maj. Man når med andra ord inte Star Alliance gold på enbart en sådan resa.
Tack Palmen. Och props för profilbilden.
Om jag tolkar texten från @dino_81 rätt så menar han följande.
För kännedom ger K-klass på Turkish AIrlines endast 100% till Aegaens bonusprogram from 27 maj. Man når med andra ord inte Star Alliance gold på enbart en sådan resa.