Senaste nytt

[Business Class] Rangoon (Myanmar) - Nordamerika ~$500 enkel (Flera bolag)

Jacob

Medlem
Jag bokade när detta var uppe förra gången och har fortfarande min bokning kvar, en del fick ju sin avbokade men jag klarade mig. Om det är någon mer som planerar en resa i mitten på januari kan vi organisera en mini Yangon BC.se träff :)
 

Henry

Medlem
Jag ger nog upp där, lyckas inte hitta en returbiljett. Aja, worst case kan jag köra YVR-NRT/NGO i Y, bör nog gå att hitta till ett hyfsat pris. Den biljetten vill man ju nog ha avbokningsbar dock...
 

Bryant

Medlem
Jag kollar på jan/feb. Tänkte boka i morgon (om det blir av). Men... Det är inte någon felskriving liknade den som beskriver Estonians Z klass som business när man söker? Är det "verklig" c-class? Det verkar som om ANA flyger en 737 som är inredd som all businessclass.
 

Henry

Medlem
Vilka var vi som fick tag i biljett? Förutsatt att den inte cancelleras så firar jag julafton i RGN och åker till YVR på kvällen med stop i NRT och SEA. Första segmenten i C, sista i Y. Blev lite sugen på att spendera några dagar i Vancouver, sedan åka ner till SFO och hänga där ett tag innan det bär av tillbaka mot NGO/NRT.
 

Dr. Miles

Expert
Vilka var vi som fick tag i biljett? Förutsatt att den inte cancelleras så firar jag julafton i RGN och åker till YVR på kvällen med stop i NRT och SEA. Första segmenten i C, sista i Y. Blev lite sugen på att spendera några dagar i Vancouver, sedan åka ner till SFO och hänga där ett tag innan det bär av tillbaka mot NGO/NRT.

Liten varning för dig Henry.
Dessa priser är ofta som YY(IATA biljett) och inte som routing baserad flygbiljett.
Då är det ganska sannolikt att biljetten räknas om och du behöver att betala mellanskilnaden ifall du hoppar av i Tokyo/Nagoya på hemvägen. (jag förutsetter att dú har köpt en t/r.)
 

Henry

Medlem
Liten varning för dig Henry.
Dessa priser är ofta som YY(IATA biljett) och inte som routing baserad flygbiljett.
Då är det ganska sannolikt att biljetten räknas om och du behöver att betala mellanskilnaden ifall du hoppar av i Tokyo/Nagoya på hemvägen. (jag förutsetter att dú har köpt en t/r.)

Tack för varninen, men det blev ingen ToR-biljett (lyckades inte hitta någon), så tanken var att flyga Y YVR-SFO-NGO/NRT i sådana fall. Men som sagt, det känns lite risky att boka något sådant ifall denna cancelleras.
 

Bryant

Medlem
Det kan vara så att det finns kvar biljetter till otroliga priser. Igår hittade jag RGN-NRT-ZRH-JFK-YUL för 336£ för en enkelbiljett. Gick däremot inte att boka biljetten, då jag fick ett felmeddelande i sista steget. Kan betyda att de höll på täppa till hålet. Resorna var i ANA C, SWISS F och America Y. Men om någon orkar leta runt så är tipset att dela upp samtliga resor(multisegment). Priserna finns endast de dagar ANA flyger direkt med sin 737 BBJ all C.
 

charlesswe

Medlem
Lyckades själv boka med SIN-LHR i SQ Suites 2 vuxna och infant :) 3500 SEK för vuxna, 300 SEK för Infant! Total priset för det segmentet ligger på 100kSEK på singaporeairlines.com...
 
Last edited:
Toppen