Senaste nytt

[Business class] København-Honolulu, T/R 18.500 SEK One World, Star Alliance & Skyteam

Hur är ACs 767or på longhaul? Tänker mest på hur C-kabinen är bestyckad med stolar och även den mjuka produkten?

[Business class] Deals: Köpenhamn till Honolulu 18.500 SEK OW, *A och ScaryTeam

1-1-1 är C kabinen. Jag har bara åkt en kortare nattflygning från YUL till LHR och tyckte det var rätt bra

Ja, jag har sett detta också med BA/AA, går även att hitta över nyår. Någon som är sugen på en tur till HNL över nyår ? Säkra minst BAEC silver och möjlighet till ett antal hotellnätter till lämpligt program :)

Nu har BA lagt till priser i C från Sverige. HNL är inte med, men det finns bra priser Österut. Skall kolla mer senare...

Vem inom *A flyger via LAX? Hittade LX men via SFO. Skulle vilja hitta en med stopover i LAX samtidigt gillar jag LC C produkt

"Topp of mind" så har du LH från MUC och FRA, LX från ZRH samt UA och NZ från LHR. Tyvärr tror jag inte att UA code share med NZ går här.

Du kan inte köra stopover på detta pris. Du kan dock köra CPH-HNL och LAX-CPH som open jaw, sen köpa enkel från HNL till LAX/SNA/SAN eller ta en enkel bonusresa om du hittar plats.

Använd sök funktionen på staralliance.com eller tanka ner deras PC tidtabellstjänst som är rätt bra. Hjälper dig att planera

Nu har BA lagt till priser i C från Sverige. HNL är inte med, men det finns bra priser Österut. Skall kolla mer senare...

Priset 21700SEK+skatt för ARN-HNL bokas i I0SALE så det är det som är rean.
ARN-LAX 14910SEK+skatt
ARN-SEA 14945SEK+skatt
ARN-SFO 15330SEK+skatt
ARN-LAS 15330SEK+skatt
ARN-PHX 16100SEK+skatt
ARN-NYC 13510SEK+skatt

osv. Alla priser gäller AA/BA/IB

Från CPH gäller

CPH-LAX 16196SEK+skatt
CPH-SFO 15033SEK+skatt
CPH-SEA 14723SEK+skatt
CPH-LAS 14491SEK+skatt
CPH-PHX 14723SEK+skatt
CPH-NYC 13561SEK+skatt

plus en massa andra destinationer inom USA och Canada.

Det här är nog det sjukaste jag har sätt på länge! Börjar med BA/AA/IB sale från Danmark, troligtvis matchat av Star JV och ScaryTeam. Jag lägger upp AA/BA/IB sen kollar skillnaderna för *A

Visst är det fantastiskt att *A lyckas få fram exakt samma pris på kronan som oneworld. Konkurrens är en fantastisk uppfinning... Men likväl ett fantastiskt pris.

Bra jobbat Senator, fortsätter du såhär blir du säkert uppgraderad till Konsul snart ;)
Hur funkar det med open jaw HNL och Hawaii KOA, Maui OGG, eller Kauai LIH ?

En bra deal med utgångspunkt LAS skulle bara ändå roligare :)

Tack Homer, är väldigt USA trogen efter sju år i Colorado :)

Star Alliance till OGG från CPH finns från 17.500! Jag tror att om man tar AABack2ARNs BA/AA priser så kan man åka billigast med OpenJaw: CPH-HNL, LAX-ARN och köpa till några en vägs biljetter från ARN. Har inte kollat LAS priserna.

Är ute på stan nu men kan kolla lite senare :)

Toppen